Polityka zwrotów
- Strona główna
- Polityka zwrotów
Polityka zwrotów theBottle Sp. z o.o.
1. Zwroty produktów – zasady ogólne
1.1 Zwroty dotyczą wyłącznie Klientów będących podmiotami gospodarczymi, zgodnie z regulaminem sklepu.
1.2 Zwroty pełnowartościowych, nieuszkodzonych próbek produktów biodegradowalnych są możliwe w terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki.
1.3 Zwroty opakowań biodegradowalnych zamówionych z usługą organizacji wydarzenia nie są możliwe ze względu na ich specyfikę i indywidualny charakter zamówienia, chyba że uzgodniono inaczej w umowie lub potwierdzonych warunkach indywidualnych.
2. Procedura zwrotów próbek produktów
2.1 Aby dokonać zwrotu próbki, należy w terminie wskazanym powiadomić sklep drogą mailową na adres go@thebottle.pl i odesłać produkt na wskazany w pkt. 5 adres.
2.2 Zwrot kosztów za próbki nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania przez sklep przesyłki i jej pozytywnej weryfikacji.
2.3 Koszt zwrotu próbki ponosi Klient.
3. Zwroty i reklamacje pozostałych produktów
3.1 Ze względu na indywidualną wycenę oraz produkcję opakowań pod konkretne zamówienie organizacji wydarzenia, zwroty tych produktów nie są akceptowane, chyba że produkt jest wadliwy, niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony w transporcie.
3.2 Reklamacje wadliwych lub uszkodzonych produktów należy zgłosić niezwłocznie – najpóźniej do 5 dni roboczych od daty odbioru przesyłki – wraz z dokumentacją zdjęciową oraz opisem problemu.
3.3 Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia; w przypadku uznania reklamacji nastąpi wymiana produktu lub naprawa zgodnie z indywidualnym ustaleniem z Klientem.
4. Odpowiedzialność
4.1 Zwroty niepełnowartościowych, uszkodzonych lub użytkowanych próbek oraz innych produktów nie będą akceptowane.
4.2 Zwroty produktów realizowanych pod indywidualne zamówienie (opakowania dostarczane wraz z usługą eventową) są możliwe wyłącznie na podstawie odrębnej umowy zawartej pisemnie lub w wyjątkowych przypadkach zaakceptowanych przez Sprzedawcę.
5. Adres do zwrotów
5.1 Wszystkie zwroty należy kierować na adres: theBottle Sp. z o.o., ul. Rzemieślnicza 13, 81-855 Sopot (box 25).
6. Kontakt i pomoc
6.1 W razie pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji należy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: go@thebottle.pl